Happy Anniversary today!

hehe.. lom posting apa2 upenya, MEI ni.. baru perasan..hari ni dah 13 MEI, 2015 (Rabu)!

13, ni macam angka keramat saya…

banyak peristiwa penting dalam hidup berkitar pada tarikh ini.. 13!

ehh2.. terkecuali lah 13 Mei, 1969 (Curfew’s Day) dulu tu! 

aggregate SRP ’78 den dolu 13 jer..& dihadiahi cincin emas dari Bonda dulu pun ada tercatat angka 13 di bahagian dalamnya!

married on 13th, adik-beradik suami (5) + my siblings (8) = 13!

walau bagi kebanyakan masyarakat Cina menganggap angka 13 sebagai puaka?, tapi saya tetap suka no 13 kerana angka ganjilnya bersamaan dengan 13 perkara rukun solat dll.

bukahkah Allah menyenangi bilangan ganjil, witir 1, 3?

huhu..

tentunya, 13 Mei juga merupakan anniversary saya (terlupa lak..hampir kembar seiras) dengan wordpress.com (baru saya tahu).. dah kali ke 6 hari ini!

kih3.. nape, x caya ke? 

ACHIEVEMENT

  • 6 Year Anniversary Achievement
    Happy Anniversary with WordPress.com!
    You registered on WordPress.com 6 years ago!
    Thanks for flying with us. Keep up the good blogging!

semoga hari2 mendatang lebih ceria & bermakna dengan ilmu, amal, iman berganda dan sejahtera!

HPP ANNIVERSARY SELF!

U too UYa Rabb

aameen..

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s